Badatel v krajině

Krajinu vnímáme jako část souše. Je určena společným vývojem využití a obdělávání člověkem. Je tvořena živou a neživou přírodou. Části krajiny jsou vzájemně propojeny a ovlivňují se.

    Metodika 1. stupeň ZŠ

    Metodika 2. stupeň ZŠ

   Metodika pro speciální školu

Přílohy

   badatel_4_definice.pdf

   badatel_PL_1_st_ml_velka_pismena.pdf

   badatel_PL_1_st_mladsi.pdf

   badatel_PL_1_st_mladsi_delsi.pdf

   badatel_PL_1_st_starsi.pdf

   badatel_v_krajine_1_st_pro_zaky.pdf

   badatel_v_krajine_2_st_pro_zaky.pdf

   badatel_v_krajine_PL_2_stupen.pdf

   badatel_v_krajine_spec_pro_zaky.pdf

   cteni_kooperativni_pro_vyucujici.pdf

   karty_zadani.pdf

   krajina_vertikalne.pdf

   krajina_vertikalne_rez.pdf

   krajina_vertikalne_vysvetlivky.pdf

   obrazek_krajiny.pdf

   psani_z_vesmiru.pdf

   psani_z_vesmiru_kratsi.pdf

   zvuky.zip

AMETYST © 2014