Krajinu vnímáme jako část souše. Je určena společným vývojem využití a obdělávání člověkem. Je tvořena živou a neživou přírodou. Části krajiny jsou vzájemně propojeny a ovlivňují se.
Metodika 1. stupeň ZŠ
Metodika 2. stupeň ZŠ
Metodika pro speciální školu
badatel_4_definice.pdf
badatel_PL_1_st_ml_velka_pismena.pdf
badatel_PL_1_st_mladsi.pdf
badatel_PL_1_st_mladsi_delsi.pdf
badatel_PL_1_st_starsi.pdf
badatel_v_krajine_1_st_pro_zaky.pdf
badatel_v_krajine_2_st_pro_zaky.pdf
badatel_v_krajine_PL_2_stupen.pdf
badatel_v_krajine_spec_pro_zaky.pdf
cteni_kooperativni_pro_vyucujici.pdf
karty_zadani.pdf
krajina_vertikalne.pdf
krajina_vertikalne_rez.pdf
krajina_vertikalne_vysvetlivky.pdf
obrazek_krajiny.pdf
psani_z_vesmiru.pdf
psani_z_vesmiru_kratsi.pdf
zvuky.zip