Za většinu současných proměn krajiny je zodpovědný člověk tím, jak v krajině hospodaří a jak ji využívá.
Metodika 1. stupeň ZŠ
Metodika 2. stupeň ZŠ
Metodika pro speciální školu
casova_osa.pdf
data_kolace.pdf
foto_srovnani.pdf
foto_udalosti.pdf
hry_s_kaminky.pdf
land_use_grafy.pdf
navody_do_skupin.pdf
navody_do_skupin_2_st.pdf
obrazky_ke_zvukum.pdf
osevni_plochy_PL.pdf
plodiny_1_2_tr.pdf
plodiny_3_5_tr.pdf
plodiny_6_7_tr.pdf
plodiny_8_9_tr.pdf
pojmy_1_1_ukol_1_2_tr.pdf
pojmy_1_1_ukol_2_st.pdf
pojmy_1_1_ukol_3_5_tr.pdf
pojmy_2_1_ukol.pdf
popisky_fotografii_porovnani.pdf
portfolio_cas_promen_1_st.pdf
portfolio_zakum_6-9_tr.pdf
prehled_plodin.pdf
tvrzeni.pdf
udalosti_obrazky_popisky.pdf
zvuky_porovnani.pdf
zvuky_v_krajine_mp3.zip